12-14 Травня 2026 · МВЦ | Київ | Україна


12-14 Травня 2026 · МВЦ | Київ | Україна


Чому 80% виставкових стендів втрачають ліди?

Чому 80% виставкових стендів втрачають ліди?

Виставка — це вже давно не шоу для красоти. Це стратегія та спосіб комунікації напряму з клієнтом. Це ваша можливість знайти реальних клієнтів і партнерів. Якщо команда не вогонь — з усіма красивими банерами можна попрощатися. А всі ми цінуємо результати, якщо вкладаємо в це ресурси.80% стендів втрачають ліди через відсутність стратегії збору контактів і чіткого заклику до дії (CTA). Люди приходять, дивляться, але не знають, що робити далі. А якщо менеджери виглядають байдужими — відвідувачі просто йдуть.Щоб це змінити:

Поставте зрозумілі і конкретні цілі перед виставкою.

Створіть простий і помітний CTA.

Забезпечте зручний спосіб залишити контакти (QR-код, планшет, анкети).

Ваша команда має бути живою, зацікавленою та активною.

Мотивуйте відвідувачів залишати контакти подарунками, конкурсами, ексклюзивом.Виставка — це не просто гарні декорації й стильний бренд, це ваш шанс знайти справжніх клієнтів і партнерів. Кожна витрачена копійка, кожна хвилина команди — це інвестиція, яка має працювати! Якщо ваш стенд не збирає контакти, а менеджери виглядають байдужими — це втрачені можливості і гроші на вітер.

#b2bmarketing#виставки#маркетинг

 Отримати квиток
 Забронювати стенд