14-16 Травня 2024 · МВЦ | Київ | Україна


14-16 Травня 2024 · МВЦ | Київ | Україна







ВОРКШОП«ЗМОНТУЙ СЕБЕ САМ!ЯК МОНТАЖНИКУ ПРОСУВАТИ СВОЇ ПОСЛУГИ НА ОНОВЛЕНОМУ ІНЖЕНЕРНОМУ РИНКУ»

15 ТРАВНЯ 2024Початок: 11:00Великий конференц-залКількість місць обмежена

Воркшоп «Змонтуй себе сам» є необхідною платформою для обміну досвідом, вивчення сучасних тенденцій та здобуття знань, необхідних для розвитку кар'єри та успішного впровадження новітніх технологій у сфері монтажу та інсталяцій інженерних систем.

Illustration

* зображення створено за допомогою штучного інтелекту

ТА СУПЕР ВИГОДИ ДЛЯ КОЖНОГО, ХТО БАЖАЄ:

  • ЗНАХОДИТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ЛЕГКО

    всі ваші замовники використовують соціальні мережі для пошуку майстрів, тому варто змінити підходи до методів просування

  • ПІДНЯТИ ЧЕК НА СВОЇ ПОСЛУГИ

    експертність, підкріплена відгуками та реальними роботами+охоплення=гроші

  • БУТИ НА ОДНІЙ ХВИЛІ З ПАРТНЕРАМИ

    успішна колаборація та взаємодія з партнерами можлива лише, якщо ви маєте вплив та слідуєте трендам

  • ВИРОСТИ ДО ВЛАСНИКА БІЗНЕСУ

    розвивайтесь та будуйте власний бізнес, завдяки довірі клієнтів

І все це на реальних кейсах, а не просто бла бла...

250+ УЧАСНИКІВ

Монтажники, що працюють з замовниками

Проєктанти, що працюють з замовниками

Group 242Created with Sketch.

Інженерно-технічні спеціалісти компаній

Молоді майстри інженерного ринку






















Illustration

ЄДИНИЙ ЗАХІД, ДЕ ТИ ДОСИДИШ ДО КІНЦЯ

програма воркшопу:

Illustration

Ульян Фантаз

Керівник відділу оптового продажу Romstal

СИЛА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ЯК ПОБУДУВАТИ ТА ВПЛИВАТИ НА ЗАМОВНИКА

    Що таке особистий бренд та ключові аспекти особистого бренду для монтажників
    Практичні поради з побудови та підтримки персонального бренду
    Кейс-стадії успішних монтажників, які використовують особистий бренд для розвитку кар'єри
Illustration

спікер визначається

ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ СВОЇХ ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

    Які соціальні мережі використовувати та як підготувати сторінку до просування
    Аналіз ефективних підходів до реклами та маркетингу інженерних послуг.
    Практичні приклади використання соціальних мереж для залучення нових клієнтів.
    Як взаємодіяти з виробниками за допомогою UGC контенту
Illustration

Анна Баум

Експертка по роботі з AI та нейромережами

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В РОБОТІ МОНТАЖНИКА: НОВІ ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ

    Аналіз впливу штучного інтелекту на роботу монтажників
    Як ШІ допоможе вам в роботі? Можливості автоматизації та оптимізації завдань за допомогою ШI
    Рекомендації щодо впровадження інновацій в робочі процеси

!!! ПРАКТИЧНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПО РОБОТІ ЗІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ПРЯМО НА КОНФЕРЕНЦІЇ

ПОДАРУНКИ ВІД СПІКЕРІВ

Робіть відмітку у сторіс та гарантовано отримуйте призи:

Illustration

ГАЙД«Програми для створення контенту»

Які програми використовувати та створення контенту та монтажу, залежно від цільової аудиторії та ваших потреб

Illustration

ГАЙД«Як працювати з Midjorney»

Методи роботи та постановки задач нейромережі, яка допоможе вам генерувати візуальний контент

ЯК ПОЧАТИ ВЖЕ СЬОГОДНІ?

 Отримати квиток
 Забронювати стенд